In 2002 werd in frankrijk vaak een lied op de radio gedraaid, wie weet welke?

Het werd in 2002 en 2003 vaak gedraaid, een frans nummer, lekker swingend geloof ik en je kon het makkelijk mee zingen. Echt zo'n zomerhit.
Ik heb er leuke herinneringen aan, maar ik kan het nergens vinden op internet. Ik heb totaal niets, geen titel of zanger/band. Het werd door man gezongen.

Toegevoegd na 15 uur:
Het was vanaf maart 2002 op de radio. Misschien al veel eerder, maar toen hoorde ik het in ieder geval vaak. Ook een jaar later, in juli 2003 hoorde je het nog vaak.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb het geloof ik gevonden via wiki, heb de nr 1 hits van 2002 frankrijk nageplozen. Indochine, Jái demande a la lune. Of was dat in nederland ook vaak op de radio?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ce soir c'est la !! Vertaling van o what's à night ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan helaas niks vinden hierover.
Amadea
11 jaar geleden
Het nummer wat jij nu zelf aangeeft dat het zou zijn had ik beluisterd, maar omdat het niet swingt (zoals je in de vraag schrijft) terzijde geschoven... Het is wel een meeneurienummer, maar meer een luister- dans een dansliedje!

Antwoorden (2)

Tu sais je t`aime van Shake.

Het was al een ouder nummer, maar is in 2002 helemaal teruggekomen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als in dit nummer de zangeressen Tu sais je t`aime zingen, zing de zanger even You know I love you in het Engels. Misschien helpt dit om het liedje weer voor de geest te halen.

Ik heb hem in mijn pc. staan.

Toegevoegd na 13 minuten:
Zing moet zingt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas, dit is het niet, bedankt voor het meedenken
Tragédie met Hey Ho, misschien. Ik weet niet precies uit welk jaar dit was maar het is zeker uit begin jaren 2000. Het is echt een zomerhit geweest in Frankrijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Het was 2003, dus kon in 2002 nog niet op de radio zijn geweest. Maar het voldoet goed aan de beschrijving!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas, dit is het ook niet, bedankt voor het mee denken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ander idee! Zijn het de Bratisla Boys? Een beetje maffe plaat en erg makkelijk mee te zingen. Was ook een grote hit in Frankrijk. http://m.youtube.com/?reload=3&rdm=mc3h0512c#/watch?v=6BPbv6I1lwA
Amadea
11 jaar geleden
Aangezien het volgens de vraag een Frans nummer is kunnen het de Bratisla Boys niet zijn. Want die zingen in een of andere Slavische taal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het al gevonden, bedankt voor het mee denken allemaal