weet iemand een website waar je op een virtueel toetsenbord een akkoord kan intoetsen en dat het dan de naam van het akkoord geeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Lastig! Er zijn wel 20 websites te vinden waar het andersom gaat. Naam accoord ingeven, en dan wordt het gespeeld, en dan is het ook zichtbaar op het klavier.

Deze heb ik gevonden die doet wat jij wilt. Je kunt het accoord spelen en ziet de naam van het accoord.
Dat is een beetje puzzelen:

Links bovenin, zie je een paar lichblauwe blokjes met informatie. Ik heb wat accoorden uitgeprobeerd, en je moet het meest linker lichtblauwe blokje hebben, waar 3 regels informatie in staan. De middelste regel geeft de naam van het accoord. Succes!

http://www.gootar.com/piano/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk programma!