Waar kan ik het goedkoopst Dr Dre Beats Studio kopen?

En hoe kan ik mijn ouders overtuigen dat ik ze mág kopen? (van m'n eigen geld)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop gewoon neppe van 20Euro. Niemand ziet het verschil en je ouders vinden dat vast niet erg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn lang niet zo goed als echt en waar koop je neppe? Op marktplaats kostte neppe zelfs 80
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Jelle
Denk niet de antwoord waarop je zit te wachten maar.. Denk dat je je ouders zal moeten overtuigen waarom je zoveel geld wil uitgeven voor iets wat het niet waard is. (Daarmee bedoel ik dat voor minder geld beter kwaliteit te koop is.)
Ze zullen moeten begrijpen de merk belangrijk is, anders wordt je misschien niet door je vrienden geaccepteerd.
Volgend probleem zal dan zijn waarom je zulke vrienden hebt. Je zou jezelf ook kunnen afvragen waarom “Dr Dre Beats Studio” zo belangrijk voor jou is….
(En waarom je al dat geld er voor over hebt.) Je ouders hebben door de tijd vaker meegemaakt dat “dingen” een hype zijn en dat naar verloop van tijd “men” spijt krijgt van het “mee doen” hieraan. Vast niet de "Beste antwoord" :) maar wel waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook ik zeg eerlijk ze zijn duur en voor minder kun je ook koptelefoons kopen met die kwaliteit voor minder dan 250 zul je ze nieuw in nl niet vinden. En me ouders vinden het onzin maar het is gewoon mijn geld dus mag mee doen wat ik wil. Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ze gekocht omdat ik er ook gewoon mee over straat loop en de meeste andere koptelefoons een stuk lelijker zijn

Antwoorden (1)

Je kan bijna niet eerste hands goedkope dr dre krijgen. Of je moet naar china maar daar ook krijg e waarschijnlijk neppe. Dus dat gaat waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet goedkoop, goedkoopST
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik ben dyslechtisch ofzo hoe schrijf je dat dan? Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terwijl verschil alleen in de verpakking, handleiding en serienummer te vinden is. Tja tis maar waar je voor wil betalen.