Wat is de naam van het buitenlandse kinder/animatieliedje dat gaat als "Zotse Zotse Zatsa"? Vermoedelijk Italiaans, Pools of Russisch.

Het werd steeds gedraaid bij de minidisco in ons hotel (Eftalia aqua in Turkije). De dj mocht deze info niet verstrekken, schijnt met belangen van de diverse reisorganisaties te maken te hebben. Er hoort een dansje bij waarbij de beide duimen omhoog gestoken worden en je een rondje moet "waggelen". Vage vraag van mij, maar niet geschoten is altijd mis!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Is het niet een Turkse versie van het alom bekende 'tsjoe tsjoe wa'? Zie ook het filmpje voor het dansje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar hartstikke bedankt voor het meedenken!