Wie zingt er in het refrein van I Just Wanna Live de hoge stem, is dat Joel of Benji?

Ik en mijn band willen dit nummer op een muziekavond van onze school spelen, maar we weten niet wie er welk deel zingt dus...

Hier is de Link voor het liedje (als die nodig is) : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=rISYCquFeI8&NR=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die pizza punt, oftewel die met de zwarte muts op.
Amadea
12 jaar geleden
Ahum, ik lees net dat Benji en Joel ééneiige tweelingbroers zijn. Dan ben ik bang dat alleen naaste familieleden en vrienden van hen kunnen vertellen wie de hoge stem zingt....

Antwoorden (1)

Dat moet Joel zijn!

"Op hun zestiende leerde Benji zichzelf gitaar spelen en begon Joel met zingen."