Ik zoek een liedje. 3 of 4 meisjes zongen het en er kwam Monkey in voor. Al best een ouder liedje. Iemand een idee?

Ik wou een oud liedje opzoeken maar ik weet de naam er van echt niet meer. Het was een groepje van 3 of 4 meisjes. denk dat ze ongeveer jaar of 13 waren toen ze dat liedje zongen. De naam van hun groepje had volgens mij iets met KIDS. Dat liedje die ik zoek Begon iets met monkey, monkey girl ofzoiets ?
Haha, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dit liedje heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Deze Vlaamse meiskes?
M-kids met Funky monky.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou de Clapping song kunnen zijn, er zijn veel verschillende uitvoeringen van.
Op onderstaande site de tekst en video van dit liedje.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wfmpykW-IfY