ik zoek een liedje waar je constant blauw blauw blauw hoort het gaat over de politie het is een kinderliedje volgens mij komt het uit belgie

ik ben op zoek naar de titel natuurlijk en wie het zingt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.1K

Het beste antwoord

Dit??

En wij gaan gauw,(gauw gauw gauw gauw)
Met de sirene ( blauw blauw blauw blauw)
Op naar de boeven [nou nou nou nou)
Die lusten we rauw
pak aan en van je Pief paf pauw!

En wij gaan gauw,(gauw gauw gauw gauw)
Met de sirene ( blauw blauw blauw blauw)
ja bij de politie [nou nou nou nou)
zijn we altijd in touw
Vet cool is dat niet iets voor jou ?!
Kom bij ons gauw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het wordt gezongen door een popgroep die Job5! heet. Zij willen jonge kinderen die naar hun muziek luisteren iets leren. De vijf bandleden beelden ieder een beroep uit. Bandlid Justy is een politieagente, Fever is een zuster, Brake is automonteur, !-O is astronaut en Oliver Spoon is kok. Ze treden op basisscholen op.
Het is de eerste single van Job5!, verschenen in februari 2006: 'Blauw'. De tekst ervoor is geschreven door Eddy Zoey.
Amadea
13 jaar geleden
https://youtu.be/e86IgCA2T0Q

Job5 blauw
Beetje laat, maar toevallig zocht ik dit liedje ook. Mijn zoon vond deze vroeger geweldig. Ik kan hem helaas nog steeds mee zingen
Toegevoegd op 27 oktober 2018 20:37: tekst