Kan Mariah Carey écht zo hoog zingen?

Dat het menske een fantastische stem heeft is waar! Maar kan ze echt zo zuiver en lang zo hoog blijven zingen zonder vals te worden, of hangen er toch echt wel een paar filters overheen? Zelfs bij een live-uitvoering gaat het zo te zien altijd goed.
Wat denken jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=qPKsQD1Lsk4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iew! Maar ik wou dat ik zo kon zingen, dat dan wel weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
loenie probeer eens naar haar muziek te luisteren een schetterstem heeft ze echt niet

Het beste antwoord

Veel zangeressen die de hoge noten halen verdienen hun brood met het zingen in opera's. Maar ook in de wereld van de popmuziek stralen er nachtegaaltjes. Een goed voorbeeld is Mariah Carey die ook nog eens een sterke controle heeft over de hoge noten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een leuk clipje van 4 jr geleden,voor zover ik alles gehoord en gezien heb was het 100%puur echt maria carey
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja een van s'werelds beste zangeressen