welke dj's speelde samen op de love parade?

welke dj's speelde samen op de love parade in duitsland? In 2010 toen er die dag grote paniek uitbarsten zoveel gewonde en dode vielen. Ik weet tiesto en david guetta maar wie nog meer en welke nummer hadden ze toen opgedragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Het opgedragen nummer heet: Remember Love.

Even de letterlijke tekst overgenomen van de site:
" Paul Oakenfold, Armin van Buuren and Paul van Dyk have collaborated on a track called 'Remember Love', an homage to the 21 victims and visitors of the 19th edition of the world-famous Loveparade event. All proceeds will be donated to charity. The tune is available from September, 10th on, exclusively on Beatport for 2 weeks."

http://www.festivalpig.com/Love-Parade-2010.html

En iets verder naar beneden op die site staat de line-up van alle DJ's die acte de presence zouden geven op het festival.