Waarom is er geen glazen huis in Duitsland of andere grote landen?

3fm is nu al voor de 7e keer bezig met het glazen huis. Nu is het idee overgenomen door o.a. België en Zweden, maar waarom doet bijv. Duitsland dat ook niet? Ik vind het wel iets voor de Duitsers om het van ons over te nemen.
Of waarom wordt het niet over de hele wereld gedaan? Dus ook in Canada en in Amerika en Japan. Zo wordt er toch veel meer geld op gehaald.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (3)

Niemand zal nog met het voorstel zijn gekomen of er is gewoon niet genoeg animo voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen interesse , tijd, of zoiets.
En waarom zouden ze zo'n klein landje als Nederland achterna moeten lopen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7 miljoen per jaar per land?
Inmiddels zijn Kenia en Zwitserland ook aan het rijtje toegevoegd. Wie weet volgen er volgend jaar meer, het is in ieder geval te hopen!