Ik heb van die grote geluidsboxen in de kamer staan Maar vind ze eigenlijk te groot. Kan ik kleinere kopen zonder dat ik in kwaliteit inlever

Het blijft een opstakel. Zijn er kleine geen bose die het zelfde aan kunnen op een groot vermogen voor een optimaal geluid.

Weet jij het antwoord?

/2500

De grootte van de boxen maakt meer uit voor of het voor een grote of kleine ruimte is. In jouw geval zou ik dus kiezen voor kleine boxen. Je kan eens vergelijken op http://www.kieskeurig.nl/speaker. Daar hebben vaak wel veel dingen om te vergelijken.

Er zijn tal van goede boekenplankluidsprekers. Bijv van Kef, Dynaudio, Elac. Ga gewoon eens luisteren bij een goede hifi-zaak

Als je ouderwetse boxen gewend bent dan weet u dus hoe goede muziek nog echt klinkt. Ik heb in een dergelijk geval de hele zijwand in de Hobbywinkel rondom tot een kwart diepte laten afzagen en er een passende afdekplaat op geschroefd, uiteraard met flink veel kit ertussen omdat dergelijke kwaliteitsboxen 100% kierdicht moeten zijn. Het verschil was niet te horen, alleen de pauk klonk iets gedempter, net alsof de paukenist zijn oude meppers door nieuwe had vervangen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100