Ik zoek een liedje, kan iemand me zeggen hoe het noemt?

Ik weet er bijna niets over, alleen dat het een traag nummer is en het gezongen wordt door een man, hij zingt over een vrouw denk ik en over een trein die hij gemist heeft waar zij op zat ( daar ben ik niet eens zeker van) maar hij zingt over dat ze niet meer samen passen, het is een heel mooi nummer. Het is niet veel informatie, maar als iemand een idee heeft :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5K

Antwoorden (8)

Guus Meeuwis- Kedeng Kedeng ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een reggae-nummer zoekt:
'Stop that train' van Clint Eastwood & General Saint.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annabel van Hans de Booij?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nederlands of anderstalig?
12 jaar geleden
Abel - Onderweg

Voor de tekst, zie: http://songteksten.net/lyric/10/217/abel/onderweg.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ben hier nog maar net. Ik geloof dat de link hieronder bij bron moet staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het een lied kunnen zijn van Walter Trout.
Dat heet The love that we once knew.
Is een hele aangrijpende langzame song.
Geweldig lied ook wel genoemd het no no lied.
12 jaar geleden
Niet echt heel langzaam, misschien 'Grenade' van Bruno Mars.
"I Will catch a grenade for ya
Throw my hands on a blade for ya (ofzo)
I'll jump in front of a train for ya"
Zoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook nog Phil Collins zijn met can't stop loving you
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet. Het zal wel niet maar het eerste wat in mij op kwam was broken strings van james morrison. Er zit iets over een trein in en het is een man en redelijk langzaam en het gaat er wel over dat 2 mensen niet meer verder gaan met elkaar....??