Morgen gaan de kaartjes van Red Hot Chili Peppers in de verkoop. Kan ik nu beter om 10 uur bij de Free record shop zijn of is online sneller?

Kaartjes online kopen of in de winkel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Als je online bestelt hoef je niet in de rij te staan. Je kan om klokslag 10.00u je bestelling doorgeven, dus dat raad ik je zeker aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook op internet kan een wachrij ontstaan. Dan sta je uiteindelijk ook met lege handen.
10 uur ben je bijna altijd verzekerd ervan daarzijn bedoel ik dan.
Als je op de site besteld kan er storing zijn of zoveel
Mensen willen een kaartje dat de site overbelast raakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de winkel, dan ben je bijna zeker dat je kaartjes hebt. Kaartjes via internet bestellen stoort vaak omdat de sites de grote hoeveelheid bezoekers niet aankunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Gewoon met je smartphone bij de freerecordshop gaan staan, en via internet op je smartphone bestellen. Ben je eerder aan de beurt in freerecord, bestel je ze daar.