Haay ! ik zoek een nederlands nummer word door een man gezongen weet alleen dat er in de tekst voor komt: eeja hallo a is een vrij nieuwe nummer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

De nieuwe single van Michel Bodifee:
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haay nee deze is het niet,die ik in me hoofd heb is veel rustiger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een nummer zeg, pff....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedere keer als ik hem hoor ben ik net te laat om te horen wie het zingt
Dit nummer is van mij....Michel Bodifee - he halloa heja. nummer is evt te downloaden bij legaldownload.nl