Waar staat die AKA... voor bij die twee nummers op het album van Noel Gallagher?

AKA...what a life en AKA...broken arrow

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Also known as.
'ook bekend als'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waar zou dat op slaan dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessantdoenerij, of misschien had hij eigenlijk wel een andere titel in zijn hoofd, of misschien zit er in het liedje wel een hele pakkende zin waarvan iedereen denkt dat dat de titel is en heeft hij er expres een andere titel aan gegeven. Wie zal het zeggen? De hersentjes van Noel zijn nogal ondoorgrondelijk. Vraag het eens op een fan-forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"ook bekend als" dus een alias http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudoniem AKA kan zowel op een bijnaam slaan voor een persoon of object ofwel een pseudoniem van een persoon de koopgoot is de bijnaam van de beurstraverse bob dylan is het pseudoniem van Robert Zimmerman vaak word met aka geduid op een positieve bijnaam: Cassius Marcellus Clay AKA (pseudoniem) Muhammad Ali AKA (bijnaam) "The Greatest"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grap is dat hij de naam van zijn liedjes laat beginnen met AKA, en er niet bij zegt hoe ze eigenlijk zouden moeten heten. Mafkees...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een beetje apart ja, maar dat zal dan ook wel de bedoeling zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okeee. Ja ik dacht misschien weet iemand of er echt iets achter zit maar inderdaad, zijn hersentjes zijn ondoorgrondelijk. Thanks voor jullie reacties =)