Welke zangeres is vergelijkbaar met amy winehouse?

Ik zoek een specifieke zangeres die ergens tussen 2015-2018 één of een paar hitjes heeft gehad en qua stem erg lijkt op Amy winehouse.
Ze werd op mijn zomervakantie erg veel op de Spaanse radio afgespeeld.

een jaar geleden
in: Muziek
3.5K

Antwoorden (3)

Misschien dat je Celeste bedoelt. Haar stem wordt wel vergeleken met die van Amy Winehouse.
Kom ook nog Joy Crookes tegen, bij wie ook de vergelijking met Winehouse gemaakt wordt.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Het is mogelijk dat je de in Wales geboren zangeres Duffy bedoelt, bekend van onder meer de nummers Mercy en Warwick Avenue. Haar stem wordt vaak vergeleken met die van Amy Winehouse.

Zie voor meer informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Duffy.

De periode waarin zij haar hits had, komt echter niet overeen met de door jou genoemde periode.
Antoni
een jaar geleden