Hoe mp3 bestanden downloaden op een android tablet?

Ik heb sinds kort een Asus eee pad transformer prime tablet gekocht, en daarop draait de nieuwste versie van android. Nu heb ik een site waar ik altijd muziek vanaf download, en die muziek bestanden zijn mp3's. Maar als ik op me tablet zo'n mp3 bestandje download vanaf die site dan staat er dat het binnen halen of het downloaden van dat bestand is mislukt. Soms gaat het wel goed maar dan is het bestand onbekend en kan het niet worden afgespeelt.

Nu is dus mijn vraag hoe ik mp3 bestanden op me tablet wel kan downloaden en dus dan ook kan beluisteren.

Ik zal de website ook even door geven zodat jullie een beetje weten wat ik bedoel.

De site: http://weloveatrance.com/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (2)

probeer tubidy.com eens, je kan dan filmpjes downloaden, of als mp3, en als het dan niet lukt kan je simpelweg niet downloaden vanaf internet :d
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja tubidy is een goede keus je downlod het dan als een mp3 je kan er ook voor kiezen om de video er bij te doen maar dat duurt wat langer.