Op het internet kan je vaak akkoorden (van popmuziek) vinden voor gitaar of piano. Zijn er ook sites waar je noten kan vinden voor saxofoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Die vind je vrij weinig omdat dit moeilijker te noteren is. Dan heb je echt bladmuziek nodig en notenschrif moet je dus echt uitschrijven met halve/kwart/hele/achtste noten. Dat is heel veel werk. Veel gitaristen/pianisten vogelen zelf akkoorden uit en zetten die dan op internet, melodielijnen vind je eigenlijk nooit. Maar dat is dan ook het eenvoudigste om zelf uit te zoeken.
Denk aan de melodie, zing het en speel het na.