Hoe kan je gratis legaal muziek beluisteren ? Lees beschrijving ...

Hoe kan ik gratis legaal muziek downloaden . Ik dacht dat het toch mogelijk moest zijn dat je na het bekijken van reclame iets kon downloaden wat anders normaal geld kost . Of als dat niet bestaat bestaan er dan programma's waar je het voor een vast bedrag per maand kunt doen . Ps ik wil het ook graag op mp3 zetten

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik woon in belgie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify is totaal geen virus. En al helemaal niet omdat je er niets mee kan downloaden (behalve het programma zelf, maar via de officiële site kan dit nooit een virus opleveren), en dit is voor jouw nou net het probleem want je download de muziek niet, maar je streamt het. Maar je kan het ook op je mobiel onbeperkt gebruiken (10 euro per maand) Aanrader!

Antwoorden (7)

Je moet er niet voor betalen. Muziek downloaden is altijd legaal. Het weer doorgeven aan derden is wat het illegaal maakt.
Als je muziek download van bv deze site www.dilandau.eu dan haal je ze binnen als MP3 zonder kosten en zonder enige illegaliteit. Voor eigen gebruik mag je alles downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat je in België woont maakt geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps. Ik woon in belgie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Dilandau kun je ook vanuit Belgié alles downloaden zonder kosten en is het net zo legaal. Je hoeft ook niets te installeren verder, gewoon rechtstreeks van de site.
Je kun daar zoeken op artiest en/of titel en dan kun je downloaden wat je wilt.
Spotify. Kijk maar eens op de onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een virus zegt avg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify wordt door miljoenen mensen gebruikt, dus het lijkt me sterk dat het Spotify een virus bevat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify is werkelijk fantastisch! Betaal 5 euro per maand en je kunt legaal giga veel muziek zoeken en beluisteren.Ik ben al ruim anderhalf jaar zeer tevreden over Spotify! Je kunt er je eigen lijsten samenstellen. Er is ook een gratis versie maar daar hoor je wel af en toe reclame tussendoor. Altijd het proberen waard!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt geeb virus.
Je kan ook Free YouTube To MP3 Conveter downloaden op http://dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm ... Daarbij kun je elk filmpje op youtube downloaden (zonder beeld, alleen geluid). Je moet dan de internet site van het filmpje kopieren en plakke nin het programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De radio aanzetten ! Kost niks, en je hebt de hele dag muziek. En het is zelfs legaal om zelf muziek op te nemen van de radio - al weet ik niet of dat met de huidige apparatuur net zo makkelijk is als vroeger met een cassettebandje. Ik koop gewoon CD's (eenmalige investering, eindeloos gratis luisteren), dus neem nooit meer op, maar het werkte uitstekend.

Daarnaast zijn er zeker sites die gratis muziek aanbieden om te downloaden. Vaak van nieuwe artiesten om bekendheid te krijgen. Ook zijn er online heel veel radiostations die een bepaald thema muziek uitzenden.

Overigens is downloaden in een andere vorm ECHT niet overal legaal. In Nederland wordt er inderdaad niet moeilijk over gedaan omdat het nauwelijks te pakken en te vervolgen is, maar in Duitsland moet je er verschrikkelijk mee oppassen en zelfs liever niet aan beginnen.

Het is een beetje de hypocrisie van de copffeeshop : je mag het wel verkopen, maar niet inkopen. En zo mag je muziek wel downloaden maar niet uploaden ; rarara waar komt die muziek vandaan....Schijnheiligheid ten top.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M3saver het is een forum je moet je wel eerst aanmelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wet (voor zowel België als Nederland) zegt letterlijk dat het "illegaal" downloaden van multimediabestanden strafbaar is, maar in de praktijk passen rechters dit nooit toe. De administratieve rompslomp die dit met zich mee zou brengen weegt dus niet op tegen de voordelen van zo'n verbod.

Maar, het illegaal "verhandelen" van illegale multimediabestanden in de lage landen wordt dus wél bestraft door de rechtbank. Onder illegaal verhandelen kan je verstaan: er geld voor vragen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, in Nederland is er een uitzondering in de Auteurswet voor eigen gebruik, in Nederland bestaat illegaal downloaden van muziek en films daarom niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens is ook in België een thuiskopie uitzondering, maar die ligt genuanceerder dan de Nederlandse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de verbetering. Downloaden voor eigen gebruik mag inderdaad altijd.
Op grooveshar.com kan je gratis muziek beluisteren. Je hoeft hiervoor niks te downloaden.

Toegevoegd na 3 minuten:
*grooveshark.com