Ik zoek de titel van een nummer, waarvan ik een paar van de tekstregels heb onthouden. Ik kan het zelf alleen niet vinden. Herkent iemand dit nummer?

k hoor het telkens op skyradio, als ik op werk ben in de middag,
Ik hoor de hele tijd iets dat als ‘austenfich austenfich austenfich’ klinkt, maar dit klopt geloof ik sowieso niet
Voor de rest hoor ik ook ; ‘hear me sing, hear me sing, hear me sing’ en ik geloof ook ; ‘watch her dress watch her dress watch her dress’
Ik typ het in op google , maar het geeft geen resultaten, maar het nummer zit echt in mijn hoofd en ik MOET weten welk nummer het is! Herkent iemand dit nummer misschien???

Het klinkt als een heel vrolijk nummer en het wordt door een vrouw gezongen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het nog eens hoort: kijk op je horloge en schrijf de tijd op. Als je zender en tijd weet, kan je 's avonds terugkijken op internet op de site van de Skyradio welk liedje er om welke tijd gedraaid is. Je kan dit ook vooruit kijken, maar dat is niet echt nuttig als je niet weet naar welk nummer je op zoek bent. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is dus zo dat ik op skyradio ook geen playlist kan vinden van de middag! Want het tijdstip weet ik ongeveer wel, of daar kan ik in elk geval wel achterkomen, maar ik kan 's avonds geen lijst vinden van de nummers die op skyradio in de middag zijn gedraaid,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Voor soort nummer is het? Rustig, druk, rock, pop, langzaam, snel, wat voor instrumenten. Heb je ook van dat soort aanwijzingen?

Het beste antwoord

Klinkt een beetje als Brooke Fraser met 'Something In The Water'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh mijn god T.T Op de site van skyradio staat dit nummer in de lijst van skyradio hits en het is 1 van de paar liedjes die ik niet heb beluisterd op youtube om het nummer te achterhalen omdat ik dacht; dat is em vast niet xD
DIT IS HEM WEL!! Dank u wel!!
en ik kan begrijpen dat niemand echt zou begrijpen dat dat het nummer is dat ik zoek, want de tekst die ik heb gehoord is heel duidelijk anders =.=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow kon niet missen :D