Ik z0ek een nummer wat in top 40 of recent in top 40 staat en die een stukje uit een oude hit gebruikt van volgens mij first choice..

t is een heel klein stukje uit een oude song van volgens mij first choice..dacht dr love of let no man put us under..dacht ik? Ik hoop dat iemand mij kan helpen..t wordt gezongen door een vrouw!

Toegevoegd na 17 minuten:
ik hoorde t nr de laatste weken op de radio vaak..t is maar een heel klein stukje van zo,n oude hit..t nummer heeft denk ik net in de top 40 gestaan of in de tipparade..ik zoek me echt rot..kan maar niks vinden..Help!! gr Francis

Toegevoegd na 24 minuten:
Thanks voor t mee denken maar dat is t ook niet...een vrouw zingt t nummer en er komt dan maar zo,n klein stukje van dat oude nummer in voor..t is in die genre van 1 van die 2 liedjes..dus weet niet eens zeker of t wel 1 van die 2 is, maar t is zo,n stukje van zo,n soort hit uit die tyd

Toegevoegd na 37 minuten:
T zou ook een stukje van de oude hit kunnen zijn van somebody else his guy

Toegevoegd na 11 uur:
nee tot nu toe nog steeds niet gevonden

Toegevoegd na 20 uur:
Het zou idd zoiets kunnen zijn collie..maar t is het niet helaas..kan t maar niet uitstaan..t is ook maar een klein stukje erin wat gepikt is van die artiest..zo tussendoor komt t ineens..nou misschien gaat er bij iemand nog een lampje branden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je deze=
dr Love Remix ft Brandon Best
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet nu 1 nummer wat in de top40 staat en op een oud nummer lijkt. Deze is ook door een vrouw gezongen: Not fair van lily allen. Ik weet alleen niet of het nummer iets te maken heeft met first choice.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet wel dat er momenteel een nummer in de top 40 staat met de tekst "let the music play"dat is eennummer van shannon en word nu gezongen door Jordin Sparks en de titel van dit nummer is SOS