Waar kan ik muziekjes effecten voor mijn radiostation vinden?

Hoi ik heb een radiostation nu wil ik graag effecten enzo voor mijn radio zoals als ik nieuws wil doen of er ook ergens een muziekje voor is? Is er software bijvoorbeeld om dit te doen? Bijvoorbeeld soms een effect te doen bijvoorbeeld een knal tussendoor.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik bedoel een muziekje voor het nieuws ik presenteer alles zelf en wil ik voor het nieuws een muziekje. Ook wil ik effecten enzo muziek effecten zoals ook in het echte radio. Is er een programma. Software??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

hey heb jij ook al een eigen radio zender ik ook dat is grappig maar goed zal je een beetje op weg helpen kijk eens op www.4sharet.com daar hebben ze wel veel geluidjes en effecten maar denk niet dat het wat is nou kijk maar ff dat was het later
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor die effecten kun je RTV AudioDownload Tool gebruiken.

Dat is gratis in gebruik en download ieder uur het nieuws vanzelf.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met dit programma kun je ook automatisch achtergrondmuziek e.d. instellen.