Welk nummer kan jij dus echt niet meer horen?

als het op de radio komt zet je het af. kan je dat niet erger je je eraan. welk nummer is dat voor jou.

als je denkt dat iets oud word en vast niet meer verschijnt is ie er inneens weer BAHHHH

http://www.youtube.com/watch?v=WCevP9DJtIY

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar welk nummer is dat voor jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wou een link toevoegen maar ik krijg die stomme youtube niet aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
link staat er ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaha dat is echt zo vakantienummer van zo'n all in vakantie en dat je dan gezellig met je hotel op zo'n animatie avond een dansje doet VRESELIJK!!!

Het beste antwoord

Dit is zowat het allerergste dat een mens kan overkomen:

ik kwam jou tegen - oweehoo
jij was verlegen - oweehoo
ik loop nu al dagen - oweehoo
want ik wil je wat vragen - oweehoo

heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou lach,
alleen jij maakt me blij.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel verdacht zuur voor je dat je de tekst kent. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel verdacht ja :P +1 want ik ben het helemaal met je eens.
AWM
14 jaar geleden
Lol! Ik had de naam van Bauer verdrongen. Ik moest het echt opgoogelen, en toen kwam ik die vervloekte tekst tegen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk liedje, maar niet voor ieder moment. Lekker meescheeuwen, want je hoeft er niet voor te kunnen zingen. Kan Fransje ook niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahhaahahhaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaja opgooglen he ;-) gewoon de cd uit de kast gepakt en nog een s beluisterd ;-)

Andere antwoorden (34)

I just called to say I love you van Stevie Wonder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben leerkracht en sinds kort zingen de kinderen vrolijk het refrein van dat 'fuck you' nummer. Ze hebben (hoop ik) geen idee wat ze zingen, maar ik baal er wel van. Het is geen gezicht om kleine kinderen dit te horen en zien zingen.
Ook vanwege het zoete en lieve melodietje waarin de tekst staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lily Allen - Fuck You
http://www.youtube.com/watch?v=-ITZBBV8Syg Maar ik neem aan dat deze kindjes op de basisschool zitten dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter van 9 zingt het ook. Het is inderdaad geen leuk liedje om die kids te horen zingen, maar ik kan je vertellen dat ze heel goed weet wat ze zingt. Ze moet ook erg lachen als ik zeg dat ze dat niet mag zeggen. Want blijkbaar is het ineens gewoon als het gezongen wordt ipv gezegd.
+1 trouwens. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt als je het hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreselijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat ze een idee hebben waar dat nummer over gaat. Net als deze mensen; http://www.youtube.com/watch?v=KfXLVRhjrqY
Riverside.

Hoop dat ik nu niemand tegen het hoofd stoot ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EENS +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik stoor me al aan die ringtone reclame(+1)
Nare vraag! ;-)
Basshunt - boten anna
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oehhh ja bah +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He, die wilde ik noemen.
Bohemian Rhapsody van Queen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kan ik niet vaak genoeg horen.
AWM
14 jaar geleden
Staat toch altijd op no.1 van de Top 2000? Vreselijk. +1
Ik heb dat heel vaak, dat ik liedjes niet meer kan horen. Ik heb het momenteel met Lady Gaga, pff dan schakel ik over naar een andere zender. Ooh en Hallelujah heb ik ook vaak genoeg gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Money for nothing van de Dire Straits.......yak!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoor jij dat nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas komt ie bij radio Veronica nog wel eens voorbij!!
Ik vind Heaven van Do echt een ramp om naar te luisteren. Begrijp me niet verkeerd, ze zingt het heel mooi, maar ik luister liever naar Bryan Adams ipv dat zoete gedoe.

En momenteel vind ik Pokerface echt heel hinderlijk. Irritant nummer. En de kids vinden het nog leuk ook, dus ik kan het niet ontwijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bob Sinclair - Lala song
Alles van lady gaga
en al helemaaaaal niet tiziano Ferro ft. Kelly Rowland - Breathe Gentle.

Deze staan nu in de top40, jammer dat we op mijn werk niets anders dan een radio hebben :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lala song?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lala
http://www.youtube.com/watch?v=g_dIjBqaVco
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad... de lala song. Achtergrondkoortje met comazuipende kindjes. Vre-se-lijk
Er komen er zoveel voorbij dat ik al jaren geleden ben gestopt met radio luisteren.

Maar bijvoorbeeld: you're in the army now van Bolland en Bolland. Superirritant nummer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ruby ruby ruby ruby liedje, waarom draaien ze die nog steeds? Ziek wordt ik er van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meat Loaf - Paradise by the dashboard
light
John Miles - Music
Gewoon te vaak gehoord. Overdosis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Het werd zomer" van Rob de Nijs.

De ranzigheid druipt er van af....
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmhm idd +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Same + 1
Beggin' van Madcon.. ik kan dat lied niet uitstaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Take a walk on the wild side van Lou Reed. Zowel de tekst als de muziek zijn niet om aan te horen. Het is kattengejank en gezeur en duurt heel erg lang.

Test:

Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo ( 8x) :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
IK GRUWEL VAN DIT:

http://www.youtube.com/watch?v=5o0vFWBsMe0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tr*t die had ik verdrongen ;-) +1
Toppertje en een breezer ananas.... Als iemand de tekst alleen al noemt zit het onherroepelijk in mijn hoofd..... Echt vreselijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou idd +1
Hmm volgens mij was 't een liedje van James Blunt (cover van een ander liedje), jaar of 2 a 3 geleden, wat je op een gegeven moment héél vaak hoorde (en nog wel eens) maar ik weet niet wat te titel is (volgens mij was 't niet 'You're Beautiful'). Ik vond 't in elk geval een vreselijke cover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zeker niets tegen Ilsse DeLange zelf, sterker nog, het lijkt me een schat van een vrouw, maar van 'So Incredible' word ik kierewiet. Helaas ontkom ik er niet aan, omdat op het werk altijd Sky Radio aanstaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me even niets bedenken, waarvan ik zeg dat ik dat echt niet meer wil horen.

Er is wel één nummer met een panfluit dat gedraaid werd op de begrafenis van mijn opa. Maar verder luister ik echt alles van 'House tot Straus' en van 'Vader Abraham tot Al Di Miola' En die laatste het liefst samen met John McLauphin en Paco de Lucia...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helemaal allergisch geworden voor Celine Dion, vooral dat Titanic - gezeur - kan haar écht niet meer aanhoren.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
She's a bad mamma Jamma. Carl Carlton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Dochters' van Marco Borsato

GADVERDAMME!

Sorry als ik nu mensen kwets ofzo, maar ik vind het gewoon een zeiknummer.
Smaken verschillen nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mika met zijn Lollipop AFSCHUWELIJK!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die liedjes van lady gaga, pfff ze zingt echt de hele tijd hetzelfde! AAARGH
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De laatste nummers van Madonna.
Een keer is leuk, maar daarna niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En we gaan nog niet naar huis... op een feest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boom boom pow van de Black Eyed Peas. Het nummer wordt echt zo vaak gedraait dat het niet leuk meer is ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You’re Beautiful van James Blunt, vreselijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is liefde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Milow - Ayo technology

Sowieso geen fan van hem omdat het lijkt of hij veel te veel probeert om de nummers te zingen (als je begrijpt wat ik bedoel), een beetje overdreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
message in a bottle van the police
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles van Belinda Carlisle
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fake Blood - Mars
Geen slecht nummer, maar kapotgedraaid.