waar kan ik bladmuziek vinden van liedjes die nu populaire zijn voor mijn gitaar??

ik speel sinds kort gitaar en heb het eigenlijk gedaan om dan mezelf te begeleiden maar ik kan nergens echt leuke liedjes vinden met bladmuziek wie geeft me links??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

je zou eens kunnen kijken op dehaske.com of op fritsleffefbladmuziek.nl
en er is eventueel ook populaire bladmuziek te koop bij bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou kunnen kijken op 8notes.com of freesheetmusic.com of de site - ik weet de naam niet meer - , zoek op google naar 'imslp bladmuziek', dan vind je ook wel wat denk ik. of wat ik meestal doe: bij google afbeeldingen een leuk liedje intypen en dan 'bladmuziek' erachter typen. Veel suc6 verder met je gitaar! PS: Ik speel saxofoon, weet iemand een leuk stukje die ik kan spelen met z'n 2 of 3en : ik speel zelf tenorsaxofoon, en de andere 2 waarmee ik dan in de kerk op ga treden, spelen altsaxofoon.