Wie kan mij helpen aan de titel+artiest van dit liedje(zie beschrijving) ?

Nou ik kijk best veel series en in een serie hoorde ik een leuk liedje, ik herinner me vaag het refrein:

It's a dream
It's a scene
And you think you can't stop
And the joke is on you

Denkt iemand het te herkennen laat het me alsjeblieft weten!
Alvast bedankt x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Het liedje is van NIKI WATKINS en heet: je raadt het nooit: The joke is on you.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha dankje,

Andere antwoorden (1)

Niki Watkins - The joke is on you
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjeee