Welke artiest/band & song hoort bij deze videoclip?

Het gaat om een musicvideo waarin de bandleden zogenaamd in een tvshow optreden. Ze zijn lekker lijp retro gekleed zijn en met name de zanger beweegt erg grappig. In die tvshow licht de presentator de boel op en wil de prijzen voor zichzelf houden. Als hij er samen met een van de showgirls, het geld en de auto vandaar wil gaan, drukt de drummer van de band op een knopje, waarna de presentator door het publiek gepakt wordt. Volgens mij is de clip vrij recent, max een jaar oud, schat ik. Maar wat is de naam van deze band en de song? Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Lenny Kravitz - Stand
http://www.youtube.com/watch?v=X100qe-TnpQ&ob=av2e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Komt er een man en een vrouw in voor ? En is de clip vrij nieuw ?
Dan kan het de clip zijn van maroon 5 en Cristina aguellera ( weet niet hoe je het schrijft ) het heet : moves like Jagger. Weet het niet heel zeker . :) x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja vind ik ook :D