Waarom is CAZ failliet gegaan?

Of als dat niet zo is, waarom zijn ze er niet meer?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Caz zat op een frequentie die door de overheid bedoelt was voor Nederlandse muziek. Caz was geen Nederlandse muziekzender en 100%NL (was toen heel klein) spande een rechtzaak aan om de frequentie te mogen gebruiken. Dit wonnen ze en sindsdien is Caz alleen nog maar online te beluisteren. Ze zijn nog helemaal up hoor ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat zij waarschijnlijk te weinig luisteraars en te slechte muziek hadden.
en omdat CAZ gewoon een debiele naam is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze zijn overgenomen door,Arrow classic rock!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CAZ zette zich met veel lawaai in de markt door zich anders dan de bestaande stations te zijn. In feite was het een pure kopie van Q en 538... Dit pikt ook niet iedereen en daardoor had het minder luisteraars, want wie gaat zich nu bij een nieuw iets 'aansluiten' als het hetzelfde is bij een grotere variant? (Q en 538)