Blijkbaar is dit nummer nog bij niemand in dde lyrics-database opgenomen. Wat kan natuurlijk ; het was niet een van hun grootste hits waarschijnlijk. Toch zijn ze blijkbaar nog stees niet uitgespeeld.
Via de site van de band kun je ze eventueel emailen om je verder te helpen.

Nog meer info over de band :
http://stereosociety.com/shirtsbiomol.shtml

Het nummer I feel so nervouw staat op het albm Street Light Shine uit 1979 dat nog mondjesmaat (tweedehands?) te koop is :
http://www.musicstack.com/album/shirts/street+light+shine (ik kan er hier in Duitsland voor 5 dollar één op de kop tikken - wel een elpee trouwens; in Nederland ligt er één voor rond de 15).

De enige lyrics die op verschillende plaatsen te vinden zijn, zijn die voor de nummers Laugh and walk away en Tell me your plans. Verder, helaas, niks te vinden. Zelf goed luisteren en opschrijven dus ; zo deden wij het vroeger ook. (Wat wel makkelijk was met een casettebandje ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Marleen voor je ruime antwoord. Het nummer is natuurlijk volslagen onbekend (Tel me your plans is ook mijn fav.) maar bij het surfen op internet trof ik dit geinige nummer. Het is typisch een nummer dat je lekker live moet horen. Hoewel geen lyric toch bedankt Marleen en je bonuspunten uiteraard!