Michael Jackson heeft een clip met een hele grote groep (Braziliaanse) trommelaartjes. Weet iemand hoe dat nummer heet en waar ik het kan vinden?

Toegevoegd na 3 uur:
toevoeging: het is niet 'they don't care about us'maar moet uit dezelfde film komen want het zijn dezelfde jongetjes, maar een ander nummer. het is een swingende samba waarin Michael niet zingt, wel veel danst. 'mamma se mamma sa mamakusa' wordt er de de hele tijd in gezongen.

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb het bij de bron gezocht, via contactpersoon van Harry de Winter, zie hier:
Beste KTNK,
Helaas zul je deze video nergens vinden, het behoort toe tot een prive collectie en is niet publiekelijk beschikbaar. Sorry dat we je niet verder kunnen helpen.

met vriendelijke groet
Gerda Boerboom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Bedoel je misschien 'They Don't Care About Us'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij ook "they don´t care about us"

Toegevoegd na 3 uur:
dan is het Wanna be starting something

http://www.youtube.com/watch?v=1VaveOTQEZg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wanna be startin something, dat eindigt daarmee!