Graag titel van het liedje uit de zeventiger jaren onderstaande tekst?

Refrein,
oh oh Annie ik zou wel willen maar ik kan niet dat zeg je telkens weer toe doe het nog een keer.

Annie is een meisje van .. jaar.

Liedje werd gespeeld in het programma van Chiel Montagne op losse groeven of volle toeren
Het was een mannenbandje

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (3)

Annie van Willy Alberti
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
???
Geen mannenbandje, een heel andere tekst:
http://www.songteksten.nl/songteksten/32428/willy-alberti/annie.htm
Dat is een schlager/carnavalshit van het Lowland Trio. Het heet: "Oh Annie, nee echt ik kan nie" en is een cover van "Annie, I'm not your daddy" van Kid Creole & The Coconuts.

Wel duizend keer, maar toch begon zij télkens weer
"Ohhhh, ik word er soms zó moe van....."
Oh Annie, oh nee ik kan nie
Oh Annie, nee echt ik kan nie
Amadea
7 jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
Toch een +
Tekst komt bijzonder overeen.
Dat is het liedje "Annie" van Trio '67 en dit staat op de LP "Op Losse Groeven 5".
een jaar geleden
Amadea
een jaar geleden
Inderdaad, hoor maar op https://www.youtube.com/watch?v=XcIu1sMtZtE
LeonardN
een jaar geleden
+mooi gevonden