we willen een lipdub doen maar moeten we voor toestemming vragen?

wij willen in de stad utrecht naast honze school tot helemaal naar hoog catherijne een lipdub houden moeten we toestemming vragen en de winkels en hebben we toestemming hebben van de gemeente we gaan het doen maar 2000 medeleerlingen van 14 tot 23 jaar en een paar bekende nederlands die komen ook al! maar hebben we toestemming voor dit aantal mensen?

Toegevoegd na 25 seconden:
ik ben zelf 14 jaar een ik bestuur alles

Toegevoegd na 2 minuten:
En we gaan door zo'n 150 winkels/ cafe's heen moeten we dan stuk voor stuk toestemming vragen?

Toegevoegd na 10 minuten:
sorry maar het word raar genoeg drukker want het andere gebouw doet nu ook mee dus dat worden dan 6500 mensen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

ik denk het niet, het is een vrolijk gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoveel, dan moet je de winkeliers wel inlichten, dan kunnen ze het pad ook begaanbaar maken,
Het is wel heel verstandig om toestemming te vragen voordat er mensen gaan klagen over overlast oid (2000 mensen door je cafeetje is niet niks).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ze gaan niet allemaal met 2000 mensen in een cafetje we gaan verspreiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pluk een paar mensen uit die 6500 en ga allemaal bij een winkel langs om te vragen of het mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zoveel betrokken mensen moet je je wel bedenken als 'regisseur' of jij ook de verantwoording hebt over de mensen wanneer er iets mis gaat. Stel dat er iemand onwel wordt of iets dergelijks, dan heb jij als verantwoordelijke ook noodscenario's onder je. Bij zoveel personen denk ik dat je minimaal een melding moet geven aan de gemeente of zelfs een vergunning moet aanvragen.
En verder per onderneming toestemming vragen.
Ik zou zeker alle plekken waar je doorheen wilt melden dat je dit wilt gaan doen, stel dat je er op de dag zelf achter komt dat een winkel bezwaar heeft? Als je het tevoren overlegt is de kans veel groter dat ze willen meewerken.
En bel het gemeentelijk informatienummer: 030 - 286 00 00 , daar zullen ze je kunnen vertellen of dit zomaar mag, of je een vergunning nodig hebt, en misschien hebben ze nog andere tips voor jullie.
Het klinkt erg leuk, ik wens jullie succes!