hoe maak ik een USB-stick random?

Ik doe vrijwilligerswerk in een revalidatiekliniek.
Alle patiënten hebben een dvd-speler die óók mp3's afspeelt, via een USB-ingang.
Vaak kopieer ik op verzoek lievelingsmuziek op een USB-stick voor deze mensen.

Maar: die DVD-spelers zijn ouderwets en hebben geen 'shuffle'-optie dus speelt de muziek altijd alfabetisch (artiest voor artiest).

Hoe kan in in Windows een blok muziek 'ongesorteerd' op de USB-stick kopieëren om méér variatie bij het afspelen te kunnen krijgen? Zelfs sorteren op titel zou al een hele verbetering zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6K

Antwoorden (2)

Je zal steeds de naam van het nummer en/of artiest moeten wijzigen, bv met nummer.
Als je het dan op CD of DVD brand staat het op nummer op de CD/DVD en wordt het op die volgorde ook afgespeelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het programma Flash Renamer kun je alle namen in 1x heel makkelijk veranderen, bijvoorbeeld ook op "Titel - Artiest" in plaats van "Artiest - Titel".

http://www.rlvision.com/flashren/about.asp