Is het handiger om een paar covers op youtube te zetten of demo's sturen naar verschillende platenlabels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet maar op youtube ik wil het best wel horen :)

Het beste antwoord

persoonlijk zeg ik 2 dingen;
als je toch bezig bent doe het allebei^^
verder zou ik voor de platen labels gaan, er staat al enorm veel op youtube (niet dat het geen kans geeft hoor;p) je moet alleen geluk hebben dat ze het echt luisteren, maar dat geldt het zelfde bij you tube
verder als je begint met optreden komt je naam ook "hoger op" dat is eigenlijk nog de beste manier, gewoon ouderwets je roem bereiken en mensen je muziek laten horen, inplaats simpel opsturen en bla bla=]
en hoe dan ook als het goed is komen de mensen vanzelf;p

succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou alle twee sturen bijv. Vele mensen zijn ondekt op YouTube zoals Justin bieber