ik heb nu sinds een weekje een gitaar maar ik weet niet hoe ik nu verder moet komen? lees beschrijving

ik kan nog niks en dat boekje dat erbij zat is te moeilijk wat kan ik nu doen om verder te komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan heel veel doen: - Op les gaan - Je lievelingsnummers opzoeken op Google (bijv. als je Paradise by the Dashboard Light van Meatloaf wilt, typ je in "meatloaf paradise by the dashboard light tabs") Tabs lees je als volgt: je ziet 6 lijntjes. Het bovenste lijntje is de onderste snaar (de hoge E) Het onderste lijntje is de bovenste snaar op je gitaar (de lage E) Op al die lijntjes staan getalletjes. Als er op het bovenste lijntje een 7 staat, betekent dat de 7e fret van de hoge E. Snap je? - Koop de 2 boeken "FastTrack" en "Rock Basics" Deze kun je gewoon kopen bij een muziekwinkel. Als je op les wilt, wil ik dat wel doen (prive les dus) Mijn leraar doet het voor 12,50/half uur, en ik wil het wel voor iets minder doen. Woon je inde buurt van Almelo?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100