In welke reclame wordt deze muziek gebruikt?

Ik was naar Franz Schubert, trio in e flat major, aan het luisteren. En zeker het begin stukje, ik weet bijna zeker dat deze in een Nederlandse reclame is gebruikt. Ik kan er alleen niet opkomen. Ik dacht eerst aan Bar Le Duc, maar dat is hem niet, tenminste niet degene die ik tegenkwam.

Wie weet in welke reclame onderstaand stuk wordt gebruikt? En als het even kan een bron of een link naar betreffende reclame.
Bedankt alvast.

P.s. Ik bedoel ècht een reclame spotje, niet uit een film ;-)

Toegevoegd na 34 minuten:
Ondanks heel knap gevonden van de antwoorder glennlee, de Diesel reclame is het niet. Het gaat echt om de piano versie zoals in onderstaand filmpje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Amadea
12 jaar geleden
Even zomaar een gedachte doorgeven: Deze muziek is gebruikt in de speelfilm "The hunger". Misschien is het niet een echt reclamefilmpje geweest waar het ook in gebruikt werd, maar bijvoorbeeld een oproep om geld te storten op 555 vanwege een ramp of hongersnood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He dat is een goede, het kan ook zowaar in een SIRE spotje hebben gezeten. Mooie toevoeging en reden genoeg nu om de vraag te sluiten en de zoektocht ten einde te brengen. Wie weet kom ik het spotje of wat dan ook nog eens tegen.
Gezien het een reactie is; plusje hou je tegoed. ;-)

Het beste antwoord

Is van een oude reclame van Diesel.
Fuel for life unlimited (2008)

Als je dat invult in youtube kom je bij de reclame.

Staat me ook iets bij dat het ook bij een verzekerings spotje is gebruikt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey dank je wel. Sowieso een plus daarvoor maar ik bedoel echt de versie die ik in mijn vraag stelde, de piano. Maar ik ga even zoeken op verzekeringsspotjes dan maar! Dank je voor de tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glennlee, jij hebt er een reclame bij gevonden, ook al is het niet wat ik zoek, aan jou de 10 plusjes!