Waar in NL kun je voor lage prijzen en zonder tussen kakkers te zitten een mooi klassiek orkest bekijken?

Kan dit niet vinden op Internet

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb ooit begrepen van een vriendin van mijn moeder dat je ook repetities kunt bijwonen voor een lage prijs,ik kom zelf uit omgeving Eindhoven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Jammer dat het al 19 juni geweest is. Toen was er de ideale gelegenheid in het Stadwandelpark. Zie http://www.muziekgebouweindhoven.nl/detail/845/kamermuziek-in-het-groen. Volgend jaar is het weer.

Dan kan ik de lunchpauzeconcerten adviseren. Die zijn elke donderdag om 12.30 uur in het Frits Philips Muziekgebouw. Gratis lunchpauzeconcerten door aanstormend talent en gevestigde namen. Klassiek, wereldmuziek en jazz. Tickets ervoor moet je afhalen bij het Ticketbureau (bij de ingang van het Muziekgebouw in de Heuvel Galerie). Je betaalt dan €1 servicekosten per ticket. Vooraf reserveren of thuis een ticket printen is niet mogelijk. Hier staat de agenda: http://www.muziekgebouweindhoven.nl/concerten/agenda
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het lijkt me dat je daarvoor naar de schouwburg kunt gaan. Ik weet niet waar je woont, maar bijna elke grotere stad heeft wel een schouwburg waar klassieke concerten gegeven worden.

Het is me ook niet helemaal duidelijk wat je onder 'kakkers', verstaat, maar misschien moet je het anders zien. Iedereen is daar omdat ze graag een klassiek concert willen zien, net als jij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met kakkers wordt bedoeld dat mensen bekakt spreken.
Het zogenaamde met de hete aardappel in de keel spreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke +
Je bent allemaal bij een klassiek concert om te luisteren en te genieten.
Of je nu 'kakker' bent of whatever..
Ik heb een keer meegemaakt dat een symfonie orkest vanaf een ponton op het water speelde, maar zoiets komt zelden voor omdat de vaak houten instrumenten bij voorkeur niet aan de elementen worden blootgesteld en met de huidige bezuinigingen op cultuur zal het wel helemaal nooit meer gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brunchconcerten bij elke schouwburg. Geen "nette" kleding verplicht. Daar kun je in je gewone kloffie naartoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 14 augustus 2011 vindt in Het Park (bij de Euromast) in Rotterdam de Dag van de Romantische Muziek plaats. Dit evenement is gratis toegankelijk en voor iedereen. Het vindt ieder jaar plaats op de tweede zondag van augustus.
Antoni