Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik elektrische gitaren huurkopen ? (in de buurt van a'dam)

Ik ga op elektrische gitaarles, maar ik vind het te duur om direct een gitaar van zo'n 200 euro te kopen. Waar is het mogelijk om een gitaar te huren met optie tot koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Huurkoop=meestal duurkoop, in die zin dat je die gitaar anderhalf keer betaalt (rente).

Via feedback.nl of musicstore.de koop je vanaf zo'n 120 euro een leuke beginnersset van Squier incl. 15 watt versterker.

Bevalt het gitaarspelen niet dan ben je hem via marktplaats zo weer kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, het is beter om er gewoon zelf 1 te kopen, 120 euro is echt niets voor een beginnersgitaar + versterker.
Je kunt als starter beter een goedkoop instrument kopen. Als blijkt dat je geen talent hebt of als gitaar spelen toch niet jouw ding is ben je hem op MP zo weer kwijt met weinig verlies. Het is niet in de buurt van Amsterdam, maar ga in Rotterdam eens kijken bij Peter Verspuy. Dat is een muziekwinkel met zeer voordelige aanbiedingen. Ze zitten op de Pascalweg 157-159 in Rdam-Zuid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding