Is het nummer 'Lit Up' van Buckcherry erg bekend bij het grote publiek?

Kende jij het al?
En zou het een slimme keuze zijn om dit nummer uit te voeren op ogoNONogo, Lowlands?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=zw5JGv9YdV0

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja, ik ken Buckcherry (en dat nummer)

en nee, ze hebben leukere nummers vind ik persoonlijk. (hoe die ene heet kan ik nu zo snel niet op komen, he shit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

klinkt goed

kende het niet
het lijkt me ook goed om dit uit te voeren
als je hele bekende nummers uitvoert gaat iedereen altijd vergelijken met het origineel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd bekende nummers doen, dat herkennen mensen en dan heb je automatisch de aandacht. En vergelijken met het origineel is toch niet erg? Tenzij je er niets van bakt natuurlijk, maar misschien moet je dan over een nieuwe carierre na gaan denken.