Welk recent liedje gaat over San Francisco of heeft dit een aantal keer in de tekst zitten?

Ik hen nu een aantal keer een liedje gehoord op de radio met de tekst of over San Francisco. Wat is de naam van het nummer en artiest en is er een verzamelalbum (zoals Hitzone) waar dit liedje op staat?

Toegevoegd na 32 minuten:
NB. Iets oudere liedjes die echt over San Francisco gaan zijn ook welkom als je de artiest kent, naam album e.d.

Ik zoek dit om onder mijn foto's te zetten over San Fransisco, vandaar ;o)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet 'iets' ouder, maar veeel ouder:
http://www.youtube.com/watch?v=eKeXkhxiq6I
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaf Peter ook al aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter bedoel ik ;o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen heb ik deze reactie wat eerder gegeven, anders had ik mijn mond wel gehouden.

Het beste antwoord

Cascada-San Fransisco
http://www.youtube.com/watch?v=Arf4TNMUyJI

Deze?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en verzamelalbum.. Het kan zijn dat hij op de aankomende Hitzone komt te staan, maar dat is nog niet bekend. Ligt eraan hoe hij scoort in de Top40.

Toegevoegd na 1 dag:
Oké, blijkbaar staat hij toch wel op een Hitzone. En natuurlijk op een CD van Cascada zelf.
Je zou op www.songteksten.net eens bij 'zoeken..' San Francisco in kunnen typen, en hem dan zetten 'Lied titels' of anders op 'In songteksten'. Dan krijg je liedjes die San Francisco in de titel hebben, of bij de tweede optie liedjes waarin San Francisco genoemd wordt (in elke context, dus het liedje gaat dan niet altijd specifiek over San Francisco).

Toegevoegd na 1 dag:
Ik zal de site er ook wel even bij zetten, wel zo handig.. 'Zoeken..' staat rechtsbovenin!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik kan je helaas niet helpen aan een recent liedje, maar wel een heel beroemd uit de jaren 70.
If you are going to San Francisco van Neil Young

Toegevoegd na 52 minuten:
Correctie Het liedje is niet van Neil Young maar van Scott McKenzie
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Ken ik niet, zal eens zoeken.
Ceeve
12 jaar geleden
Hoeft niet meer het is hetzelfde liedje als dat van ikkeniewete in de reactie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, dus niet van Neil Young. Ik kende het al niet, wel die van Pieter. Iets te oud voor mijn projectje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een nieuwe mix: http://www.youtube.com/watch?v=lsRPGImIt6c
Dat huidige liedje is inderdaad van Cascada. Na je toevoeging over oudere liedjes is Scott McKenzie - If you're going to San Francisco ook een aanrader voor achter foto's! Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is deze wel grappig:
http://www.youtube.com/watch?v=nTWdVgt65Sc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet recent, maar volgens mij wel heel toepasselijk: "San Francisco's blues" van Peggy Lee:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He grappig gedaan, dit heb ik ook gezien, althans sommige dingen. Lijkt wel een promo voor Chicago.
San francisco days van Chris Isaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een mooie video. En mooie stem heeft hij toch. Dank voor je input.