Zijn er ook sites met midi's van Nederlandstalige nummers?

Waar je die dan ook van kunt downloaden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Hier kun je er aardig wat vinden:
http://home.planet.nl/~sojaboon/index.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel niet alles lekker klinkt is er wel een ruime keus. Bedankt.

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op onderstaande sites. Bij de search engine krijg je meerdere (indien die worden aangeboden op internet) midi voorstellen. aand e grootte van het bestand kun je dan al zien dat er nogal verschil zit in de een of de ander (zwaardere bestanden zijn meestal beter).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je. Ik zal ze eens onderzoeken.
Kijk ook eens op http midifile.eigenstart.nl daar kan je ook veel lezen en doorlinken. Vroeger "haalde"ik ook wel bij midibert.nl maar weet niet of die er nog is.Pas op met uitwisselen van Professionele files dat mag dus niet! Maar wat zoek je?pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de link. Ik zoek geen specifiek nummer, maar gewoon gezellige Nederlandse nummers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel gewoon dat ik heel veel files heb en je misschien wel ergens aan kan helpen!