Hoe heet de zangeres, die gister optrad bij prince?

Ze maakte geen deel uit van de achtergrondzangeressen, maar zong ook een nummer.
(North Sea Jazz)

Toegevoegd na 12 uur:
Het gaat over het optreden van zaterdag 9 juli. (zijn tweede optreden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Antwoorden (3)

Als ik het goed heb dan was dat Selah Sue. Belgische reggae Prince fan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Selah Sue heeft gister zelf een optreden gehouden op NSJ. Het is een vrouw die bij de band hoort.
Prince kreeg afgelopen nacht hulp van zangeres Janelle Monáe, die eerder die avond zelf ook al had opgetreden op NSJ.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Als je teksten kopieert moet je even je bron vermelden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is zo gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, jammer dat was zijn eerste optreden. Hij geeft er in totaal drie. Ben gister (eigenlijk vandaag dus) bij de tweede optreden geweest. Toch bendankt.
als ik het goed heb is Janelle Monáe de zangeres die voor ons voornamelijk links stond. Wie de zangeres in de gele jurk was weet ik niet maar ben wel benieuwd.