Bestaat van dit liveconcert ook een cd of ander audio materiaal?

En dan gaat het mij eigenlijk om dit specifieke nummer
( LA song) Op cd, mp3 of wat dan ook maar te beluisteren valt.
Normaal hou ik helemaal niet van live, maar in dit geval is het zoals hier live zo verdomd goed, en 1000 maal mooier!
Ik zou het graag op cd hebben voor o.a in de auto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Antoni
11 jaar geleden
Als je van deze muziek houdt, vind je de muziek van Melissa Etheridge, Tanita Tikaram, Rory Block en Tracy Chapman misschien ook wel goed. Die heb ik jaren geleden allemaal live op Pinkpop gezien en ik heb erg genoten van hun optredens.
Antoni
11 jaar geleden
Correctie: Tracy Chapman is nooit op Pinkpop geweest, daarvan vind ik niets terug op Internet. Misschien heb ik haar ooit op een ander festival gezien, Parkpop of zo. Hoe dan ook, haar muziek blijft mooi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je helemaal gelijk aan!

Het beste antwoord

Plak deze link

http://www.youtube.com/watch?v=SrZw8RToN2Y&feature=player_embedded#!

in deze converter

http://www.video2mp3.net/nl/

En je krijgt een MP3 bestand dat je zelf op cd kunt branden. Slikt je auto cd speler geen MP3, brand het dan als .wav bestand.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu ik dit geleerd heb, gaat er een wereld voor me open. ;-)

Andere antwoorden (1)

Zowel een compact disc, als een digitale video disc. Van "Live at Paradiso".
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nahahhaha, hoe kan dat nu dat jij het wel vind? Ik had deze combi al zo vaak gegoogled, maar nooit hier uitgekomen! Bedankt! +