Wie zingt het Coca-Cola nummer in deze reclame?

Het nummer is ongetwijfeld bekend, en heet Open Happiness, maar ditmaal is het (deels) gezongen door een vrouw.

In de reclame worden mensen in badkleding door een grote colafles geblazen. Zie ook de videoclip hieronder.

Toegevoegd na 10 minuten:
Voor de duidelijkheid: Volgens mij is het niet Janelle Monae, die het nummer ooit inzong met Cee Lo Green.

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas is het juiste antwoord nog niet gekomen! Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (2)

Deze is bij de coca-cola reclame gezongen door Brendon Urie, Cee-lo Green, Janelle Monae, Patrick Stump & Travis MacCoy, volgens een reactie op een ander filmpje op Youtube van exact dezelfde reclame.

Lijkt me dat Janelle Monae dan de vrouw is die jij bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zingt inderdaad in het bekende "Open Happiness". Het is echter een andere zangeres dan die in de videoclip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Correct. Coca Cola doet je er door middel van deze commercial aan herinneren dat ook met warm weer een ijskoude Regular, Light of Zero er altijd in gaat. Open Happiness noemen ze dat. Net als de titel van het nummer. Brendon Urie, Cee-lo Green, Janelle Monae, Patrick Stump & Travis MacCoy met "Open Happiness" http://www.muziekindereclame.nl/muziek_in_de_reclame/coca_cola_summer_2011_reclame_liedje.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@09090989 Er staat op die website inderdaad dat het nummer wordt gezongen door Janelle Monae. Maar ook daar zijn mensen die dat niet geloven. Als je de versie waarin zij "Open Happiness" zingt, vergelijkt met deze versie, dan hoor je duidelijk verschil!
Ik dacht Sara Bareilles