Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Anouks nieuwste CD (To Get Her Together) beveiligd tegen rippen (zelfs voor eigen - legaal - gebruik)?

Ik wilde wat nummers overzetten op m'n Zune, maar als ik rip met Windows Media Player, rip ik haar allereerste cd: Together Alone?
Geintje? Foutje? Beveiligd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
644

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je het ook geluisterd hebt na dat je zag dat het niet klopte?Het kan namelijk ook zo zijn dat het programma waar mee je het geript hebt de titels van de nummers en het album zelf via internet opzoekt, en het de verkeerde titels gegeven heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, je hebt gelijk. Ik had de boel direct verwijderd zonder te luisteren. Afbeelding, titel en songtitels waren door Windows Media Player gewoon overgenomen van Together Alone. Foei, Microsoft!

Andere antwoorden (1)

Dat is inderdaad een flauw cq irritante maar effectiefe beveiliging.
De nummers geven de titels van oudere nummers weer. Speel je ze echter af, dan hoor je de nummer van To get Her Together.
Volgens mij kan je de bestandsnamen niet veranderen.
Tenminste, is mij niet gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding