Welke Kinderen voor Kinderen liedjes hebben de dames van Frizzle Sizzle gezongen?

Ik weet dat ze elkaar hebben leren kennen bij Kinderen voor Kinderen, maar in welke liedjes hebben ze gezongen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
6.3K

Het beste antwoord

Frizzle Sizzle bestond uit Karin Vlasblom, Laura Vlasblom, Marjon Keller en Mandy Huijdts. Hieronder een overzichtje van de liedjes die zij gezongen hebben (cijfers geven het Kinderen voor Kinderen-deel aan). De nummers waar -- voorstaat, komen allemaal uit de jubileumuitzending van Kinderen voor Kinderen 5.

Karin Vlasblom
2 En ik/Gastarbeider/Verlegenheid (koor)
-- Bruin (koor)/Ik doe zo weer mee
-- Als de kat van huis is (koor)/'t Leven is best wel zwaar (koor)

Laura Vlasblom
2 Verlegenheid
-- Bruin (koor)/Ik doe zo weer mee
-- Als de kat van huis is (koor)/'t Leven is best wel zwaar (koor)

Marjon Keller
2 Roken (alleen op TV)
3 Op de wip
4 Iedereen gaat voor z'n beurt/Trim, trim, trim/Ziek zijn
-- Vreet-liedje
-- Bruin (koor)/Ik doe zo weer mee
-- Als de kat van huis is (koor)/'t Leven is best wel zwaar (koor)

Mandy(-Claire) Huijdts
2 Bijna brugklas/Een tweedehands jas/Verlegenheid (koor)
3 Ik ben verliefd
-- Bruin (koor)/Ik doe zo weer mee
-- Als de kat van huis is (koor)/'t Leven is best wel zwaar (koor)

Toelichting:
In deel 2 wordt het nummer 'Roken' op televisie door anderen gezongen dan op de plaat. Op de plaat wordt het gezongen door Dagmar Brusse en Paul Hoebee. Op televisie wordt het gezongen door Miranda Lam en Marjon Keller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig. Dank je!

Andere antwoorden (3)

Lastig te vinden. Maar als je naar de site van kinderen voor kinderen gaat en dan zoekt op vlasblom of een van de andere namen van frizzle sizzle, kom je wel een aantal nummers tegen.
Zie ook de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben in Kinderen voor Kinderen in ieder geval Trim, Trim, Trim gezongen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1981 beginnen de zusjes Karin en Laura Vlasblom met Mandy Huydts en Marjon Keller bij Kinderen voor Kinderen. In 1985 stoppen ze daar mee en ze besluiten om samen verder te gaan. In 1986 beginnen ze als kwartet met de meidengroep Frizzle Sizzle. welke liedjes ze allemaal bij KvK gezongen hebben weet ik niet. je zou eens kunnen kijken bij de biografie van KvK ook op muzikum een link aanklikken.
succes
Pieter