weet iemand een gratis muziekprogramma waarbij je kunt mixen?

Hallo,
Ik zoek een gratis programma waarbij je liedjes achter elkaar kunt laten afspelen(die je vloeiend over kan laten lopen) en kunt opslaan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
16.1K

Antwoorden (4)

Dat kan uitstekend met Audacity. De freeware versie is te downloaden o.a. op de site in de bron.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mixxx het heeft ontzettend veel mogelijkheden en is gratis
De bpm detectie is echt super relaxt ik gebruik het zelf elke dag.
Ook handige visuele indicatoren om je muziek perfect in elkaar te draaien.

www.mixxx.org daar kun je hem meteen downloaden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gebruik altijd VirtualDJ 8. Dit is een gratis mixprogramma met veel opties en mogelijkheden en het is helemaal gratis. Ook kun je, als je een DJ set hebt, de interface aanpassen naar de DJ set die je hebt. Vele opties en 100% gratis. Zie de link voor de gratis download.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoek je een DJ programma waarbij je tracks op elkaar kunt inmixen of een mediaplayer die zelf kan crossfaden? (aan het eind van een nummer het volume uitfaden terwijl het volume van het begin van het volgende nummer tegelijkertijd infade't)

Als DJ programma gebruik ik zelf Traktor, heb de full version via een torrentsite gedownload haha maar je hebt natuurlijk ook Virtual DJ, Mixxx en nog wel wat meer verschillende programmatjes.

De mediaplayer die ik momenteel gebruik heet Clementine (is gratis software) Hierbij kun je in de instellingen aanpassen hoeveel seconden de opeenvolgende tracks elkaar overlappen en ook bijvoorbeeld hoe snel het volume uitfade't als je op pauze drukt (+ uiteraard nog veel meer afspeelinstellingen)