hoe kan je doorbreken in de zangwereld, ik kan zingen en ik kan engels praten

Wat kan ik het beste doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Kijken of je een liedje kunt opnemen en hiermee bij de radio langs gaan.
Misschien beginnen bij de regionale omroep.

Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aan talentenjachten mee doen.
(Geen X-factor 0f popstars)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Youtube zijn veel artiesten doorgebroken, bijvoorbeeld Esmee Denters. Die zette haar filmpjes op Youtube en werd ontdekt. Stuur je link op naar geintresseerden. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oefen een mooi lied in en zet er een filmpje van op Youtube.
Justin Bieber is zo ook begonnen :P
zorg wel voor genoeg kijkers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat bij youtube de kans best klein is je kunt get natuurlijk wel proberen maar idee 1 vond ik wel gied a gwn bij 3fm langs ;p enz ,, alles proberen als je iets echt wilt lukt je het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt op verschillende manieren natuurlijk altijd kans dat je 'ontdekt' wordt, maar in de tussentijd: Muziekacademie/conservatorium? Voor zover ik dat gelezen heb, hebben vele mensen deze weg bewandeld en zijn succesvol geworden, bijvoorbeeld vele musicalsterren en Krezip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op youtube op beroemde liedjes/video die vaak worden gezien of geluisterd een videoreactie plaatsen van een video waar je op zingt. en je video's taggen met beroemde mensen, bloopers enz. (justin bieber, bloopers, kids, funny) dat soort dingen en op twitter een link van 1 van je video's (als je die hebt opgenomen) heel vaak naar beroemde mensen sturen zodat ze het RTen of Replyen en dan gaan veel mensen het bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hard werken en toewijding, daar begint het mee. Verder een hele hoop geld en mazzel. Het is echt niet makkelijk. Er zijn ontzettend veel mensen die kunnen zingen (en ook nog eens engels praten), ga eerst op zoek naar iets wat je onderscheid van de rest. BV jezelf begeleiden op de gitaar of zo, zelf schrijven, heel bijzonder uiterlijke kenmerken... etc. etc.
Heb je les? Zo niet... zorg dat je het krijgt, zo kan je aan waardevolle contacten komen!

Filmpje op YouTube is leuk maar zorg dan wel dat het van goede kwaliteit is en dat duidelijk te horen is wat je kunt.

Vaak zijn er op lokaal niveau talenten jachten, ga daar heen.

Zorg voor een goede demo (studio kwaliteit) en stuur die naar wie je maar kunt bedenken.