Wat is het verschil tussen shazam red en shazam encore?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Shazam red is hetzelfde als Shazam Encore. Maar er is een rode interface.
Voor elke verkochte Shazam red gaat een dollar naar HIV- en aidsbestrijding.
Dus ik zou deze kopen (:

PS: Je bedoelt toch de app? (:

Toegevoegd na 44 seconden:
geef aub een duimpje omhoog :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
haha, smeken om een duimpje? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij maakt het eigenlijk niet uit, maar als ik level 2 ben, kan ik tenminste andere antwoorden duimpjes omhoog geven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent niveau 1, dus je kunt nog geen duimpje omhoog geven. Maar je moet deze vraag dan als beste antwoord aanduiden...
Met encore kan je eeuwig blijven shazammen en bij red 5 per maand(maar hoevaak gebruik je shazam nou.)