ik zoek een videoclip: jongen en meisje werken op kantoor en tekenen een tekening op het station. Weet iemand het?

het gaat dus over een meisje en een jongen, het meisje is een beetje depri en tekent een sip meisje op de muur van een station. De jongen ziet het en tekent dan een jongen die de arm om dat meisje heen slaat, Het meisje tekent dan weer een regenwolk over die tekening heen en die jongen weer een paraplu.

Ik kan de clip zo voor me halen weet alleen de tekst, zanger, muziekstijl en titel niet meer XD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je daniel powter - bad day bedoeld.
Ik heb helaas geen link gevonden naar het filmpje op internet.
Wel een link over het liedje zelf, en als je dan bij music video kijkt staat er wat info over de clip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je hebt gezocht naar het filmpje, maar hij staat gewoon op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=gH476CxJxfg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm die had ik ook gevonden maar die wil bij mij niet laden dus ik dacht dat hij het niet deed. Zal wel aan m'n ipod liggen dan! Bedankt voor de toevoeging! :)
misschien tim douwsma met monique smit, met een zomeravond.... ze zingen gewoon NL