Ik zoek een duet van 'One way or another'

2 Dames (meisjes) waarvan 1 op blote voeten en mooi lang haar. Ze heeft ooit een grote hit solo gescoord.
Weet iemand dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Joss Stone is al op 16-jarige leeftijd beroemd geworden.
Zij zong "One way or another" samen met Blondie (Debbie Harry).
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het ! Dank je wel, voor ik je nomineer als beste antwoord zal ik het een paar dagen laten staan, zodat je wat duimpjes krijgt.
Amadea
12 jaar geleden
Oh, maar dat maakt niet uit hoor. Ook als een vraag is gesloten kunnen daar nog duimpjes voor worden gegeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duimpje!